راهنماي انتخاب بهترين مدل شينيون عروس بر اساس فرم صورت

برگزاري تمام دوره هاي آموزشي آرايشگري در سطوح مبتدي و پيشرفته با ارائه مدرك رسمي از سازمان فني و حرفه اي در دترلند

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

راهنماي انتخاب بهترين مدل شينيون عروس بر اساس فرم صورت

۲۲ بازديد

در اين مطلب با آموزشگاه آرايشگري دترلند، بهترين آموزشگاه آرايشگري در تهران همراه باشيد. راهنمايي هاي زير شما را با  انواع مدل شينيون عروس متناسب با فرم چهره آشنا مي كند.

آموزشگاه آرايشگري دترلند با مجوز فني حرفه اي و با ضمانت يادگيري حرفه اي براي ورود به بازار كار در رشته هاي آرايشگري، دوره هاي مختلفي مانند دوره آموزش اپيلاسيون ، دوره آموزش اصلاح و ابرو ، دوره آموزش بافت مو و .... را برگزار مي‌كند. براي اطلاعات بيشتر به سايت deterland.com مراجعه كنيد.

مدل شينيون عروس يكي از مهمترين فاكتورهاي گريم و ميكاپ عروس است كه مي‌تواند تغيير زيادي در ظاهر عروس خانم‌ها ايجاد كند. همه خانم‌ها دوست دارند در روز عروسي خود بدرخشند و بهترين لباس و آرايش و مدل مو را داشته باشند. شايد فكر كنيد هر مدل مويي كه در عكس‌ها مي‌بينيد، مي‌تواند به همان اندازه براي شما هم مناسب و زيبا باشد. اما به نظر مي‌رسد اغلب خانم‌ها نكته مهمي را فراموش مي‌كنند. فرم صورت! بله، فرم صورت يكي از موارد بسيار مهمي است كه هنگام انتخاب مدل شينيون مو بايد به آن توجه كرد.

اگر نمي‌دانيد فرم صورت شما چيست يا چه مدل مويي براي صورت شما مناسب است، اين مقاله را از دست ندهيد. ما در اين مقاله تمام نكات لازم براي انتخاب مدل شينيون عروس را بر اساس فرم صورت بررسي مي‌كنيم تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد. با ما همراه باشيد.

انتخاب مدل شينيون عروس بر اساس فرم صورت و چهره 

به طور كلي فرم صورت ما به ۴ دسته گرد، بيضي، مستطيلي و مثلثي تقسيم مي‌شود. هر كدام از اين اشكال با يك نوع شينيون خاص زيباتر مي‌شوند.

۱. شينيون عروس با صورت بيضي 

صورت بيضي مناسب‌ترين و استانداردترين فرم صورت است. اگر صورت را از بالا به پايين به سه بخش تقسيم كنيم، تمام بخش‌ها به يك اندازه خواهند بود. در اين نوع چهره‌ها عموما چانه زاويه‌دار نيست و استخوان‌هاي فك يا گونه به وضوح ديده نمي‌شوند. در واقع اجزا به صورت كاملا يكنواخت در كنار يكديگر قرار گرفته‌اند. براي شينيون عروس با صورت بيضي شكل مي‌توان از انواع مدل‌هاي باز يا بسته استفاده كرد. البته بايد به اين نكته نيز توجه كنيد كه در صورت‌هاي كشيده، بهتر است شينيون را به صورت باز و شل انجام دهيد تا صورت كشيده‌تر ديده نشود.

 

۲. شينيون عروس با صورت مستطيلي 

در اين نوع چهره‌ها، فك و شقيقه‌ها زاويه‌دار هستند و گونه‌ها خيلي برجسته نيستند. معمولا صورت‌هاي مستطيلي از دور استخواني به نظر مي‌رسند. البته زاويه‌دار بودن فك خود يك فاكتور مثبت است و امروزه طرفداران بسياري دارد. براي آرايش اين نوع صورت‌ها و انتخاب شينيون مناسب آن، بايد مدل‌هايي را در نظر بگيريد كه صورت را پر و حجيم نشان مي‌دهند. لذا براي شينيون عروس با صورت مستطيلي بهتر است مقداري از موها در كنار چانه و دو طرف سر رها شود. شينيون هاي باز براي اين افراد بهترين انتخاب خواهند بود.

۳. شينيون عروس با صورت مثلثي 

به صورت‌هاي مثلثي، معمولا صورت‌هاي قلبي نيز گفته مي‌شود. در اين نوع چهره‌ها، شقيقه‌ها و استخوان پيشاني بيشترين توجه را به خود جلب مي‌كنند و گونه‌ها پهن و برآمده هستند. البته نوع ديگري از فرم مثلثي نيز وجود دارد كه به آن مثلث وارونه گفته مي‌شود. به عبارت ديگر در اين صورت‌ها استخوان‌هاي فك و چانه پهن‌تر از گونه‌ها و پيشاني هستند. اگر صورت عروس به صورت مثلث وارونه باشد، براي شينيون موهاي آن بايد از مدل‌هايي استفاده كرد تا پهناي پيشاني كمتر شود و حجم موها در قسمت فك و چانه افزايش يابد. شينيون هاي باز يا مواردي كه در بالاي سر داراي بافت‌هاي درشت هستند، گزينه‌هاي خوبي براي اين فرم صورت محسوب مي‌شوند.

۴. شينيون عروس با صورت گرد 

اگر طول و عرض صورت با يكديگر برابر باشد و برجستگي استخوان‌ها همگي يكنواخت ديده شوند، آن صورت در دسته صورت‌هاي گرد قرار مي‌گيرد. در اين نوع چهره‌ها براي شينيون عروس مي‌توان از مدل‌هايي استفاده كرد كه صورت را كشيده تر و لاغرتر نشان بدهد. براي صورت‌هاي گرد مي‌توان از انواع شينيون هاي بالاي سر استفاده كرد كه طول چهره افزايش يابد.

 

نكات مهم در انتخاب مدل شينيون عروس 

  • در صورت‌هاي قلبي شكل مي‌توان از مدل‌هاي گوجه‌اي پر كه در پايين سر اجرا مي‌شوند، استفاده كرد. همچنين استفاده از شينيون هاي كج نيز مي‌تواند جلوه بسياري زيبايي داشته باشد.
  • اگر مي‌خواهيد كشيدگي صورت عروس كمتر ديده شود، مي‌توانيد بر اساس نوع آرايش، از چتري‌هاي صاف استفاده كنيد. شينيون هاي پايين سر به همراه بخشي از موها كه در كنار سر آزاد هستند، با اين چتري‌ها هماهنگي خوب و زيبايي ايجاد مي‌كنند.
  • براي صورت‌هاي گرد، استفاده از تكنيك پوش يك انتخاب هوشمندانه محسوب مي‌شود. بنابراين، مي‌توان براي اين افراد در بالاي سر و نزديك تاج، موها را پوش داد تا صورت كشيده‌تر به نظر برسد.
  • نكته مهم ديگري كه در شينيون عروس بايد به آن توجه كرد؛ ميزان كشيدگي گردن است. براي كساني كه گردن كشيده و باريك دارند، مي‌توان از انواع شينيون هاي باز يا بسته استفاده كرد كه البته اين مورد تا حد زيادي سليقه‌اي است. اما براي گردن‌هاي كوتاه و گوشتي، معمولا مدل‌هايي پيشنهاد مي‌شود كه صورت را كشيده‌تر نشان دهند. براي اين اشخاص، شينيون هاي رو به بالا انتخاب بسيار مناسبي هستند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.